Aj keď sa celý proces skladá z viacerých úkonov, chápeme, že je pre Vás rýchla oprava prioritou a preto ukončujeme väčšinu opráv do 24 hodín.

Vytvorenie objednávky

Pre vytvorenie objednávky nás môžete kontaktovať telefonicky, mailom alebo si vyplniť online objednávku. Po prijatí objednávky Vás budeme telefonicky kontaktovať ohľadom termínu výjazdu, zväčša je to do 24 hodín od vytvorenia objednávky (s výnimkou víkendov a sviatkov).

Diagnostika zariadenia

Na základe zvolenej varianty ( variant 1: prinesiete zariadenie do servisného strediska, variant 2: vyzdvihnutie zariadenia u Vás doma) dôjde k diagnostike zariadenia a naceníme výšku alebo alternatívy opravy.

Kalkulácia opravy

Po preverení dostupnosti a ceny potrebných náhradných dielov a ceny práce vám vypracujeme obratom cenovú ponuku opravy. (Ak je pri oprave nutné vymeniť náhradný diel, ktorý nie je bežný a nemáme ho skladom a zároveň ho výrobca bežne nedodáva, hľadáme ďalšie možnosti alebo iných dodávateľov, stáva sa to najmä pri starších modeloch)

Cenová ponuka

Cenovú ponuku vám oznámime telefonicky alebo ju zašleme mailom. V prípade výjazdu Vás informuje technik priamo na mieste výjazdu. V jednom aj druhom prípade máte možnosť si rozmyslieť či chcete vykonať danú opravu a v akom rozsahu. U nás sa nemusíte báť, nikdy nevykonávame opravu bez Vašeho súhlasu! V prípade mailovej cenovej ponuky viete potvrdiť opravu priamo v zaslanom maili. V prípade výjazdu alebo telefonátu slovným odsúhlasením technikovi.

Potvrdenie opravy a následná oprava

Po potvrdení opravy softvér upozorní zodpovedného technika aby vykonal požadovanú opravu. Ak je nutné počkať na dodanie náhradných dielov, stane sa tak až po ich úplnom naskladnení. Pri bežnejších spotrebičoch mávame najbežnejšie náhradné diely skladom. Vďaka tomu je väčšinou možné vykonať opravu do 24 hodín od Vášho potvrdenia.

Výstupné testy

Po oprave ide každý spotrebič na výstupné testovanie kde sa testuje odstránenie závad. 

Dokončená oprava

Následne Vám oznámime, že oprava bola ukončená a zariadenie Vám privezieme alebo si pre zariadenie môžete prísť na pobočku kde ste ho odovzdávali. Alebo, v prípade, že bol doručovaný cez zásielkovňu či DPD kuriéra, vás notifikujeme že bol odoslaný.

Ak máte ďalšie otázky, neváhajte sa na nás obrátiť na našom chate priamo tu na stránke alebo niektorým z kontaktov.